Vi ste ovde: Naslovna >> O nama

O kompaniji Weiss Profil

ELEMENTI ZA IZBOR PROFILA I STOLARIJE

Najvažniji faktor u PVC profilima je odabir pravog proizvođača PVC profila.

Stoga Weiss Profil da bi bio „pravi“ proizvodjač u svojim pogonima koristi isključivo Nemačku i Austrijsku tehnologiju, koja garantuje najviše tehnološke standarde! Ekstruderi su od poznatog proizvođača KRAUSS MAFFEI, a alati za ekstrudiranje su GREINER – Austrija.

U našim pogonima u matičnoj fabrici se proizvode 3-ro komorni, 4-ro komorni, 5-to komorni i 6-to komorni profili. Orjentacije radi, naši trokomorni profili imaju koeficijent provodljivosti toplote 1,80 W/ m²K, a petokomorni profili imaju koeficijent 1,60 W/m²K.

Kod stolarije PVC profili čine oko 10% površine kroz koju prolazi toplota, a ostatak odlazi na staklene površine.

Odabir stakla je dakle jos bitniji,jer kroz njega se gubi 90% toplote.

Kod izbora staklene površine treba obratiti posebnu pažnju, jer ima više vrsta ponuda, sa dva ili tri stakla, sa staklo-paketima punjenim inertnim gasom, najčešće argonom, sa niskoemisionim staklima itd.

U našim pogonima izrađujemo i profile u boji, a imamo i profile sa folijama. Dekori mogu biti najrazličitiji, najčešće korišćeni su zlatni hrast, mahagoni itd.

Pored PVC profila imamo i dodatnih elemenata, kao što su podprozorske daske, vođice za komarnike, roletne itd.

Da biste uštedeli novac morate odabrati „pravi“ profil (uporedite karakteristike različitih proizvođača, pogledajte na kakvoj opremi su urađeni, kolika je debljina zidova profila, ili najprostije, koliko je težak 1m profila od različitih proizvođača).

Dakle, nemojte da jedini kriterijum pri izboru stolarije bude cena!!! I nemojte neopravdano plaćati visoko. Uporedite sve elemente kojima raspolažete! Gledajte kompletan sklop prozora. Pritom se dobro informisite i ne dozvolite da Vama manipulišu.
Nadamo se da će i prozori imati svoj pasoš, kao što to sada moraju imati nove zgrade kada je u pitanju energetska efikasnost. Takvim pasošom kupcima će znatno biti olakšan izbor prozora.

REZIME O PVC PROFILIMA

PVC ili polivinil hlorid se sastoji od 57% soli i 43% nafte. Ako je formula PVC-a poznata svima, i ako su sirovinski izvori jednaki, u čemu se onda razlikuju profili? Profili se razlikuju po konzervansima ili aditivima i raznim modifikatorima koji se dodaju!

Tu su male tajne velikih majstora pa postoje aditivi za belu boju na bazi titana, aditivi za postojanost boja, aditivi za sjaj, aditivi za elasitčnost i čvrstoću na jako niskim i visokim temperaturama, i mnogi drugi.

Zbog velike elastičnosti PVC profila u njih se ubacuju čelična ojačanja različitih oblika, kako bi se sprečilo uvijanje i uvrtanje profila pod opterećenjem,temeraturom i deformacija tokom vremena.

REČ DIREKTORA

Osnovna ideja vlasnika prilikom osnivanje privrednog društva Weiss profill d.o.o. Srbija jeste da kompanija bude fokusirana na prodaju PVC&AL prozorskih sistema iz proizvodnog programa Weiss Profila.

Fokus isključivo na prodaju oslobodiće od hipoteke pristrasnosti i navijackih strasti pri zastupanju više brendova ili ljubomori konkurencije pri proizvodnji gotovih proizvoda i zastupanja istoimenog brenda. Dakako naši ciljevi su definisani i našom misijom i vizijom, a krajnji cilj jeste zauzimanje 30-40% tržišta Srbije.

Mi trenutno prodajemo u Srbiji preko 3.000.000 eura/godišnje samo PVC profila. Ako tome pridodamo i ostali deo asortimana, a naročito Aluminijumske profile i ALU BOND fasade, brzo očekujemo rast od 100%.

WEISS PROFIL d.o.o. Srbija je startovao osnivanjem 13.08.2012. Startovali smo sa velikim ambicijama i nismo sedeli skrštenih ruku, pravili smo tim i razvijali tržište. Pravimo tim mladih i odvažnih. Tim koji nije spreman na kompromis kada je u pitanju pomoć kupcima!

Maksimalno ulaganje u razvoj potvrdjuje našu brigu o kupcima. U ovoj godini u planu je ulaganje u novu, najsavremeniju tehnologiju razvijenu u Austriji. Povećanu tražnju za našim proizvodima podmirićemo povećanjem kapaciteta u ovoj godini za čak 50%. Naše tržiste je globalno a mera jeste konstantno povećanje proizvodnje i širenje tržista. Pored istočno-Evropskog, prisutni smo i na zapadno- Evropskom , američkom i afričkom tržištu.

U rukama imamo moćno oružje, a to jeste i tajna našeg uspeha! Ogromna želja za stvaranjem partnerskih odnosa ili kako naši vlasnici često govore, naš cilj nije da jednokratno prodamo robu, nego da gradimo partnerske odnose na dugi rok.

Dušan Jovanović

MISIJA, VIZIJA, VREDNOSTI

MISIJA:
Weiss Profil Srbija svojim agresivnim nastupom i kompletnom ponudom svakog trenutka, postaje partner od poverenja na tržištu PVC & AL sistema za prozore i vrata u Srbiji.

VIZIJA:
Kontinualno povećavati tržišno učešće AL&PVC sistema za vrata i prozore uz neprestano poboljšanje kvaliteta i usluga, sa ciljem stabilizacije izmedju 30% i 40% tržišta Srbije!

VREDNOSTI:
1. ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
2. ZADOVOLJSTVO KUPACA I PARTNERA
3. ZADOVOLJSTVO VLASNIKA
4. ZABRANJENE REČI: NEMOGUĆE, NEUSPEH
5. TIMSKI RAD
6. MEĐUSOBNO POVERENJE I POŠTOVANJE
7. LOJALNOST KOMPANIJI
8. NEPRESTANO UČENJE – OBRAZOVANJE – POMAGANJE
9. DEČIJA RADOZNALOST I INOVATIVNOST
10. ZAŠTITA ŽIVOTNE OKOLINE, KVALITET I OČUVANJE ZDRAVLJA
11. KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Pored ispunjavanja gornjih vrednosti ,da bi smo bili ispred konkurencije potrebni su nam „agresivni“ ljudi - oni koji preuzimaju rizike i koji su spremni za Funky bussines. Ljudi koji su samouvereni, predani i prilagodljivi. Ljudi koji žele da uče i ne boje se da postavljaju pitanja.

KUPCI O NAMA

...ŽELIM DA ISTAKNEM ODLIČNU SARADNJU I VIŠE NEGO KOREKTAN ODNOS WEISS PROFILA, A POSEBNO GOSPODINA KULOVA. HRAM NE BI BIO TO STO JESTE BEZ POMOĆI WEISS PROFILA.
Postavio sam hipotetičko pitanje svojim saradnicima da se vratimo na prethodno korišćen profil? Niko nije bio za to! Ovo mi govori da smo na dobrom putu i da će nase tržišno učešće sa Weiss Profilom još rasti na domaćem tržištu.
Direktor i vlasnik EUROHRAM GROUP
Radoslav Jakovljević

Naša saradnja sa Weiss Profilom traje već nekoliko godina. Saradnja je prerasla poslovni i postala prijateljski i partnerski odnos.
Moderan oblik, dobar kvalitet, umerena i razumna cena profila uz dobru logistiku i podršku komplet tima.
Dokle god su krajnji kupci zadovoljni i daju nam šansu znači da smo zajednički odradili dobar posao.
Tim koji dobija ne treba menjati.
Ivan Perišić
Vlasnik AL-PER, Kraljevo

Reference:

Teško bi bilo nabrojati sve izgrađeno sa našim profilima i fasadama. To bi bio ogroman niz stambenih i individualnih objekata, ustanova i modernih poslovnih centara. Više na sajtu naše matične kompanije www.weissprofil.bg

Na[i partneri:

Kako smo već istakli, naša prodaja u Srbiji je preko 3.000.000 eura godišnje, i cilj nam je da konstantno uvećavamo svoj plasman. Naši najznačajniji partneri:
- Eurohram group, Beograd
- PVC profil centar, Čačak
- SBM tim, Niš
- Anđelković AL, Vinča – Beograd
- Dok Weiss, Temerin
- Eurometal, Petrovac na Mlavi
- Al per, Kraljevo
- AL EUROPA, Bujanovac
- ...

Weiss Profil d.o.o. Srbija - Weiss Profil

A. Dobanovački put 66a, Zemun-Altina, 11080 Beograd
T. +381 11 316 6563
T/F. +381 11 316 6587
M. +381 62 337 048; +381 62 337 063
E. office@weissprofil.rs
W. www.weissprofil.rs